Friday, December 31, 2010

Bye Bye 2010, Hai Hai 2011 ! !

rasa macam baru semalam aku lahir iaitu tahun 1986. HAHA. sungguh karut.
sebetulnya, rasa macam baru je sambut new year 2010 kat bilik semalam (memang itu yang terbaik)
tiba-tiba tanggal jam 12 am nanti aku akan sambut new year 2011 kat bilik lg sekali (kat rumah pula. terbaik)
wihuuu.... sangat cepat masa berlalu. 
sungguh kita tak boleh undur masa itu.
betul orang kata; Masa itu Emas, Hargailah Masa Anda (lagi-lagi yg pakai jam Rolex)

hurm 2010, banyak kenangan manis pahit masam masin aku dgn tahun 2010.

antaranya ; 

  • aku berusia 24tahun dan akan sentiasa bertambah
  • akhirnya aku habis my degree at UPM terchenta (mission accomplish!)
  • akhirnya aku ke luar negara setelah lebih kurang 3 tahun lebih berkurung d Malaysia (biar g Jakarta je pun)
  • baru aku tahu UPM tu indah bersama sahabat-sahabat aku (Jana,Along,Adog,Ejal,Ain,Ecah,Deeha,Luncai,Ibnu,Gabp,Ajie and all !!)
  • buat macam-macam aktiviti bersama sahabat-sahabat. thats so meaningfull to me!
  • celebrate birthday at PD. Wow! 1st time in my life. thanks guys! (walaupun itu hanya aktiviti sampingan but i loved it.)
  • buat-buat berani pegi jenguk Highland Tower. tapi xpenah naik. Thank God.
  • beli Gitar!! ouh. 
  • Awal tahun, pegi training camp at Langkawi. and that was the awesome training camp everrr!!
  • hati sudah di ketuk and its was and will be my special day!! =)
  • menjinakkan diri dalam dunia Blogging. hee hee.
  • Arwah tokwan meninggalkan kami. dan seminggu lepas tu suami k.cha meninggal mengejut. it was 20.12.2010 and 27.12.2010. what a sad weeks peeps. :'(
  • for the first time, sambut Hari Raya Aidilfitri bertiga. selalu berempat. hmm. EGO! tolong buang.
  • apa lagi? hm apa lagi? banyak lagi!! tapi itu antara yang melekat di jiwa. dan ia akan sentiasa jadi kenangn terindah. seriously man. 


hopefully, tahun 2011 akan beri kenangan yang baru dalam hidup ini dengan drama, peristiwa dan semua yang menarik untuk di kongsi. heh heh heh.
azam untuk 2011? hmm. tak perlu kasitau kot. nanti tak jadi maluuu. eheh. tapi satu je, mintak mintak dapat kerja la. kerja apa? tungguuu! (masih dalam dilema! huaaaa)

oh! satu lagi. hope Malaysia terus aman aman n aman!
takut la. macam macam hal sekarang. haih. dunia! manusia! 

ok, sambung karut nanti pula. 

takut tak ada mood nak update esok..
so, HAPPY NEW YEAR peeps!
have a wonderful day n holiday.



love love.

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa