Sunday, December 5, 2010

Saya Suka Muzik

testing mic 1,2,3....
la la la laaaaaaaa....
ok! sedap! 
HAHA
perasan la minah ni...

ok ini kisah saya dan music
saya rasa seperti nya saya suka gila mati sama music
sebab saya suka ikut bunyi bunyi music d corong radio
Ain selalu kata ' haih ko ni, gila music sampai semua benda leh jadi bunyi'
haha, ain ko sgt sweet! haha

saya ada Akustik Gitar milik saya sendirian berhad
Cantek, Gojes, Kacak, Bergaya
tapi xleh lawan tuan la kan...
tapi saya masih tak pandai main gitar saya yang lentik tuh. ahah
sebab apa? sebab 'dia' tgh berjasa dengan seorang ahli music tanah air k6 tuuuu...
tak kisah pun, kawan kawan kan. 
tapi! nanti bak balik.... aku nak hebat mcm kau jugak wahai Gutuk Eno....heee

xsaba rasa nak hebat memetik gitar...
tapi saya juga suka ketuk ketuk drum...
bila di ketuk rasa sumbang sebab aku ketuk suka hati kau je... =p

bila nak jadi ahli music yang hebat?

sebenarnya azam tahun 2010 aku nak hebat bermain salah satu alat music...
nak hebat dalam nyanyian.....huhh jauh sekali....key F sharp aku sgt tumpul...(betul ke note aku kasi tuh?hentam sajaa)

tak apa, aku dah habis belajar ni, bole la belajar sendiri...(sifu sifu semua sombong..bencik aku... )


aku suka dgr music...tapi sayangnya...aku hanya sedar minat aku ni bila aku sudah dewasa...
kalau aku tahu awal-awal, hahhh....memamg kalah lah kaki 'goreng' kat Malaysia ni... HAHA..karut!

hopefully, aku bolehlah kuasai salah satu minat aku untuk bermain music ni. 



.AMIN.


inilah gitar saya yang ramping
cantik kan die. ngehhh

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa