Sunday, April 3, 2011

YOU.Yes! YOU.

Him.
What special about him?
Why him?

This is real.
Real man.
Real attitude.
Realistic.
Reality.

Bukan nak puji atau bangga.
Tapi sekadar nak cerita.

Ok.Only him ;

-Take me for how i am (all my badness and goodness)
-Can stand my 'tsunami' mood
-Can control me
-Care more about me than others
-Be honest with me
-Can be my BF and BFF at the same time
-Can make me laugh out loud. LOL ;)
-Makes me smile when i heard his voice
-Understand me
-Be patient with me
-Made me fall in love... again
-Treat me nicely
-Be a gentleman with me
-sanggup simpan janggut sbb aku suka laki janggut. (tul kan kan?)
-sanggup potong rambut yg tersayang and dah pjg tu sbb aku suruh. Ohhh.
-berjaya pujuk bila mengada aku datang. hehee. suka! ;p
-tempat aku luah rasa marah, suka, sedih, galak, ,gedik, manja bagai....thanks hun :')

Oh chup! bukan semua baik. haha. ada gak ganasnya my bf bff ni. ini dia...

-Suka buat muka garang (macho la tuu)
-Suka marah bila aku degil. bluek!
-Tak suka tunjuk yang dia 'sweet' depan kawan-kawan. takpe. i paham, u ego. hahaaa
-Suka gelak kambing bila aku ada buat foul. Jaga ati konon. haihh.
-Suka buat mimik muka and ngajing kecil kecilan. gewam.
-Jarang puji-memuji ni. bila dia puji, aku plak kasi down. haha. kekadang puji baju, seluar, tudung je. tuan empunya diri tidak di puji. hahaihh.
-Kuat gak bebel nya. lagi-lagi bila aku nak pergi jauh. macam-macam nasihat keluaq. sampai aku tanya 'ni marah ke nasihat?' . hehe. tapi shweet kannn.:D
ok, cukup. nanti kena marah. hehe. tatuttt.

Kenal dah lama. dari sekolah lagi. kekadang tak sangka la boleh "in relationship". 
Awal dulu konon 'adik,akak'. HAHA
Then makin rapat, jadi sahabat sejati (konon-konon). HAHA lagi.
Makin rapat, terpikat pula. ewahh. 

Mesti ramai kata, awal-awal memang la sweeet kan. tunggu la nanti! jeng jeng. keluaq habiss. hmm. Takut tu memang ada. Tapi, kita minta yang baik-baik la ye. insyallah. Sebab aku ini bukan jenis pandai nak bercinta sangat. Suka kawann jek. Itu yang "aku terima kau" tu dulu. hehe. sebab dulu kami kawan,sahabat. aku tahu baik buruk dia and boleh terima seadanya, and alhamdulillah setakat ini dia pun tahu baik buruk aku n boleh terima seadanya. thanks again hun. :)

Okla. saja je bermood jiwa jiwa malam ini. tak pernah buat entry untuk dia. 
So dear, this entry is especially made for u. ;)

My hope is, 
hubungan kita ini sentiasa happy, ceria, fun, full with LOVE dan KEKAL ke jinjang pelamin dan juga ke akhir hayat kita. AMIN (cpt amin sekali!). Oh! segala pahit manis, meh kita lalui sama-sama eh laling!
Sharing is loving izzit. ouhhoo. 

Opss. Hope jangan ada yg meluat nak muntah sbb inikan belog aku. Sukati aku laaalalala. haha.

Jap, nak selit sekeping gambar edit kami sebab dia dapat gf yg kreatif. Haih, beruntungnya dia kan. isk isk. Kahkah.

US
"U COMPLETE ME" by Mr.Erroth to Ms.Nasnaz  :')


**ok ok. ilovehim. thats for sure coz helovemetoo. hehe. gedik gedik.

tanak gedik dah. so till then. babai tata dadaa.



p/s: malu, segan sebenarnya nak buat entry ini. tapi mood itu datang tiba-tiba. SEKIAN.


(^^,)


1 comment:

Lagu Jiwa