Thursday, April 28, 2011

Cantik ke Chantek?

Haaaa. dua-dua sama meaning. ejaan je lain. saja nak bawa entry yang lepas. ehehe.


ok, serius. Cantik itu apa? Subjektif right? Ada objektif x? hahh tipoo lagi.


Bagi aku, cantik itu 'luassss' maksudnya. Luas macamana? Luas seluas luasnya la. 
Sebab ada orang anggap cantik itu bila dia mempunyai ;
kulit yang licin bersih mulus gebu, 
hidung yang mancung, 
bibir yang mungil merah, 
mata yang besar bundar seksi, 
bulu mata yang lentik, 
rambut yang panjang ikal mayang,
body yang mantop, solid, slim
dress up yg uptodate
dan.........sayangnya semua itu aku tak ada pun! but aku still cantikkkk what. (lalalaa. k fine! aku perasan.)


bagi aku pula, cantik ini akan jadi lebih cantik bila orang tu punyai hati, attitude dan keperibadian yang sangat sangat cantik. terserlah kat wajah. biarlah kulit kurang cerah pun, tapi wajah terus nampak bercahaya. haa. nampak? tak guna kau cantik tapi perangai kau hodoh. setuju tak? mesti lah kan.


itu pada pandangan aku la...pandangan korg mcmn?
haa. ni aku nak share pandangan seorang jejaka lak yang aku kenal kat youtube.



lihat,dengar dan ketawakan ini. kelakor! hi hi hi




Haaa. apa macam? dah tukar definisi cantik anda? heee.


ramai peminat tak bermakna kau cantik.
ramai kawan tak bermaksud kau hot.
ramai musuh tak semestinya kau jahat.


pelikkan hidup ini. tak apalah, inilah dinamakan dugaan dan cobaan untuk hidup.


apa-apa pun, jaga kebersihan hati dan diri. baru kita dipandang cantik. ouchh~






cantik.tak.entry.kita.kali.ini? he he he


.muahmuah.

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa