Thursday, June 9, 2011

MY BFF GET MARRIED !

Oh my dear! 
Sungguh tak percaya yang my dear Ain dah kahwin dgn her dear Ote ! setelah bercinta lebih kurang 6 tahun sejak zaman sekolah, akhirnya mereka selamat diijabkabulkan pada 4.6.2011 ! Alhamdulillah. :')

Seriously, rasa mcm dulu hingus sama sama, sekarang dah jadi isteri orang. huaaaa! cptnya masa berjln.

Dulu dorg bercinta, ada gak aku ikut. sebab time tu ain malu malu lg. bila malu dia dah kurang, dia tak ajak dah teman. kikiki. jgn skg ko 'malu-malu' lg ye puan Ain. Sebab aku tak boleh teman dah. huhu.

ini sedikit kisah KAMI :
Aku kawan dengan ain since we on secondary school lagi. Igt lagi time tu. Satu kelas. Time tu belum geng lagi sbb dia ada BFF dia. Angelica, eh ke Angelina? aiyoo lupa. haha. Aku pun ada geng aku sendiri. 
1st impression aku kat Ain, 'Baik dia ni.(sebab tudung labuh dari aku)'. Haha
 
Form 2 kami mula rapat sebab aku join kelab komputer sama dengan dia. Kira waktu pagi kami geng, bila kawan masing-masing datang, geng juga, cuma tak rapat sgt sbb masing-masing dgn kwn masing2.

Then bila Ain ajak aku join menembak, dan aku dapat masuk lepas dia dapat dulu, kami terus jadi rapat. 
Lagi-lagi ada peristiwa tahik berlaku kat aku, dan Ain penyelamat sbb dia tlg bongkar perkara yang aku tak tahu selama setahun. Damn. Time tu memang aku kawan dengan Ain je. And aku saja gatal gatal join geng budak nakal. Tapi aku masih boleh behave. Jgn risau ye puan puan dan tuan tuan. hihi

Tapi xpe, itu waktu kecil. mudah marah sbb kena tipu bodoh bodoh dgn kawan sendiri. sekarang tak dah. sbb aku kawan dgn org yg benar je. Even kekadang ada gak kena tipu but dah grow up kan. dah x ambil port sangat. sakit hati sekejap, baik semula. standard la kan. 

Luckly i've Ain as my bestfriend. :') bukan nak sedut ok! ini benar. Ok, tak tipu kami memang ada gaduh kecil, tak bertegur jap bila masing-masing tengah panas (selalu Ain mengalah sbb aku Ego sket. hihi), tak puashati dengan perangai buruk masing-masing (aku nye buruk banyak kot), dan banyaaaak lagi, but still ! kami masih Bff. love u! (on real xpenah ckp love u. maluuuu kot !)
  

ini lah pic dorg yang aku tangkap masa awal bercinta dulu. i think this is their 1st pic. kan Ain? hihi
 HAHA. comot but sweet kan?pic ni tahun 2005 kot.


ini pic mereka semasa hari bersejarah mereka

sweet kan dorg. wajah ada iras. semoga kekal ke akhir hayat mereka. Amin. :')


OK, saja nak selit, Kami adalah :
Geng waktu rehat
Geng sebelum masuk kelas
Geng lepak kat bawah pokok 
Geng dalam kelas (duduk sebelah)
Geng menembak
Geng rifle
Geng Sukma
Geng menang Emas
Geng satu bilik
Geng masuk SSBJ
Geng sekampung
Geng gila-gila
Geng ushar laki hensem (aipppp skg dh xbole geng! haha)
Geng tgk wayang
Geng tgk dvd
Geng guling-guling
Geng satu UPM (lain kos)
Geng sampai bila bila !!
Notes utk kau yg bernama Nor'ain :
Kehidupan ko dah berubah. Ko kena pk dua hati je. hati ko dan suami ko. kalau dulu ko pk hati kawan-kawan kan. Ingat ! kehidupan ko baru bermula. kena banyak bersabar sabar dan sabar. bercinta dulu lain, kahwin dah lain. rahsia luar dalam ote ko lebih tahu. (kantoi) cmtu juga rahsia ko. abis terbongkar. haha. jangan lepas ni ote call/msg aku tanya mana bini dia. sebab dulu korg bercinta selalu kitorg kena cmtu. haha. (pesan kt ote sekali). Aku harap, persahabatan kita kekal ye. melainkan ko dah pindah ke Jerman,susah la nak berhubung. Jadilah isteri yang solehah. pasni giliran aku dan amy lak. tah bila. tak apa, insyallah akan datang la tu. Ote ! jaga Ain baik baik ok. aku tau ko seorang yang romantik. jgn sekejap je. kekal sampai tua ok. :) AMIN.


ok Ain, jangan nangis. kita jumpa lagi nanti eh. kawan jarak jauh. sorang di KL sorang d Kuantan. huahhhh!




LOVE U MY DEAR BFF!

muahmuah.

2 comments:

Lagu Jiwa