Monday, June 13, 2011

Dah Selamat.

Alhamdulillah.
Akhirnya berakhir majlis cik puan Ain dan encik Ote.
Maka fokus kalian dah bermula pada kehidupan baru dengan sepenuhnya.

Majlis resepsi belah Ote ini dipenuhi dengan rakan rakan lama.
Ex-SSBJ. seronok jumpa mereka semua.
Afiq with his daughter and wife,
Pejal with his fiancee,
Fadzir with his girlfriend,
Fatiha with her 6month perot bonyot and mom,
Mail with his buddy,
Zafira my adik (angkat).
Mereka semua my besties semasa SSBJ dulu.
Tapi sedih sebab jumpa sekejap sangat. Dan tak dapat layan lebih lebih. Aku sampai lambat. Dorang plak dah nak balik.Haih.
Sampai si Fazir ckp aku sombong. damn u! hihi
Tak lupa Eimajie n susu, aji datang dari penang. Tapi tetiba dah nak balik. Haiya.
Sorry guys. kalau aku boleh belah badan  ini, aku dah belah dah kasi layan semua sama rata. Eh macam majlis aku pulak. hehe. Sebab kebanyakkannya aku yang contact suruh datang. That's why rasa serba salah bila tak dapat layan semua. hishh.

Tak apala, insyallah bila berkesempatan kita jumpa lagi ya rakan rakan sekalian. ngehh.

Selamat dah untuk Ain, tunggu la turn kami pula. Insyallah. =)

Picture kenangan. Tapi cik Esah tak upload semua lagi. Bila boleh ambil??? huhu

 Afiq with his lovely Sumayyah and wife (tudung merah)



 Me with becoming mummy. 3bulan lagi weh !



 With the guys and their partner. Partner aku je jauh kemana. hehe



 Me teha and becoming wife,Pejey (nak kahwin dah 15.7.2011 !!)



 Mail and Fazir.



 EimAjie, Errizal, Me and the bride



Last pic, hah tegok sapa dapat bunga tuu? kahkah. will be next kah? tatau lagi. ;p



Suka Suka Ada Duka Duka.


Love my buddies much.


Hope to see u guys again.



ByeBye. :')

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa