Sunday, June 26, 2011

kenapasayasukabelogsaya?

yeah!
title entry yg terpanjang setakat ini.
*tepukbelakangsendiri*

Ok.
Kenapa saya suka belog saya?


Sebab saya lebih suka menulis dari meluah.
-saya tak berani nak f2f dengan someone & luah apa yang mahu. maka saya tulis saja dalam ini.

Sebab saya tulis dari hati saya
-kalau tak ada hati a.k.a tak ada mood, saya tak akan tulis. sebab tu banyak skip menulis. tak ikut rutin.

Sebab saya EGO untuk berkata kata
-ya! saya memang ego. tapi dengan penulisan,ego saya sedikit hilang. =)

Sebab menulis lebih mudah dari mencakap (haha)
-betul tu. cuba tanya directly kat muka saya 'eh,ko kentot eh'..tentu saya jawap 'TIDAK!'...tapi,cuba bagi pen dan kertas, pasti saya tulis 'YA'. lalala.(ini perumpamaan ler)

Sebab menulis lagi best dari membebel
-pasti ramai tak suka perempuan membebel kan? tapi kalau bebelan itu dijadikan karangan yang panjang,korang boleh baca pada bila-bila masa korang free. haa!



lagi...urmmm. CUKUP!


Pendek kata, saya bukan seorang yang pandai meluahkan perasaan dengan suara walaupun suara saya lantang.......tapi saya lebih gemar menulis agar penulisan itu dikongsi bersama. hurm.hurm.



oh! satu lagi, selain suka menulis, saya suka menunjuk perasaan saya melalui perbuatan. haha. paham paham la sapa yang nak paham tu.



babai.



*sayaSUKAtulis*

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa