Thursday, July 7, 2011

FINALLY....Alhamdulillah

Bukan senang nak senang
Bukan susah nak susah
Tapi juga,
Bukan susah nak senang
Hanya perlu sabar dan terus bersabar.

Aku hampir tewas dengan hati jiwa aku sendiri
Aku hampir putus asa dengan usaha aku sendiri
Aku hampir malas hendak mencari dengan diri sendiri

Hampir tiap malam aku berdoa dan merintih
Minta dibukakan pintu rezeki
Dimurahkan rezeki
Permudahkan jalan hidup

Dan...
Akhirnya aku berjaya mendapat rezeki itu
Mungkin ia bukanlah idaman
Bukanlah dambaan hati
Tapi cukup untuk aku menimba pengalaman
Cukup untuk aku merasa duit sendiri
Cukup untuk aku berbakti sedikit kepada mama abah

Nasib bakal bermula pada 11/7/2011
Harap hati aku tabah
Jiwa aku senang
Perasaan aku suka dengan kerja ini

Sekali lagi
Alhamdulillah
Thanks Allah swt.
Never give up to pray and pray
Insyallah apa yang diminta akan dimakbulkan
Sesungguhnya Dia Maha Mendengar.
AMIN.




*ayatmalaminisedikitsopan*

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa