Sunday, October 17, 2010

Happy Birthday!! Ehhh??

Hari ni 17.10.10.
Around 1pm aku dapat comment kat wall FB dari 'abah dia' a.k.a En.Hashim (coach menembak).
Beliau wish happy birthday. Wah awal nya abah dia? eheh
tapi xpe, beliau kata beliau takut lupa. (usia dh lanjut,phm2 la)

Tetapi,
Around 3.10 pm pula, aku dapat call dari Abah kandung aku lak
Sebelum tu around 2pm dia ada call, dia nk gtau yang dia baru lalu UPM and otw to Melaka..
Aku igt dia singgah UPM nk bg duit belanja dulu tp sygnyaa..hanya lalu semata mata..
Tapi, bkn tu aku nak cerita..nak cerita psl 2nd call dia..
OK, perbualan kami mcm ni ;

Helo Abah..
Elo Adik! hari ni 17/10 ye? (suara excited!!)
A'ah abah, 17/10. kenapa abah?? (risau risau)
Ooh! Happy Birthday Adik!!!! sorry lambat wish. Birthday adik 15hb ritu kan. (suara excited+bersalah)
Hahhh?? Abah!! 15hb tu birthday along! 15/8. Adik 22hb la bah..(waa nak berak rasa!)
Ehh? Aah la. tu Along! AHHAHAHAHAH! (abah gelak besar, malu gak nye)
Abah, abah ada 2org anak je bah. xkan lupa? HAHAHA! (ke dah nyanyuk abah aku ni? ahah)
Wahahaha. Sorry Salah salah (malu la tuh, kan abah kan)
Bahahaha.. Abah abah (nak guling guling gelak)

So, dua org Abah aku dh wish dulu birthday aku yang rasa nya lambat lagi..
Tapi 'abah dia' jd org pertama wish. Abah kandung kalah, dapat no.2. eheh

**Jangan beranak ramai sangat. nanti tertukar nama n birthday anak. ahah
Very Funny. but i loike!

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa