Thursday, October 14, 2010

.October Libra.

Sempena bulan yang mulia ini iaitu bulan Oktober kerana lahirnya aku di dunia dan wujudnye blog ini, maka dgn bangganya aku nak share ciri-ciri seorang insan yang dilahirkan pd bulan Oktober. Dan, ia bukan rekaan krn aku plagiat dr page bapa angkat aku yg mmg xpenah aku jmp iaitu Dr. Fadzillah Kamsah. hehe (sgt suka beliau tau) 

OKTOBER
-suka sembang, 
-suka org yg sayang padanya, 
-suka ambil jln tengah, 
-sangat menawan & sopan santun 
-kecantikan luar & dalam, 
-tidak pandai berbohong & berpura-pura, 
-mudah rasa simpati, 
-baik, 
-pentingkan kawan, sentiasa berkawan, 
-hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama, 
-cepat marah, 
-macam pentingkan diri sendiri, 
-tidak menolong org kecuali diminta, 
-suka melihat dari perspektifnya sendiri, 
-tidak suka terima pandangan org lain, 
-emosi yg mudah terusik, 
-suka berangan & pandai bercakap, 
-emosi yg kelam kabut, 
-daya firasat yg sangat kuat (terutamanya perempuan), 
-suka melancong, 
-bidang sastera & seni, 
-pengasih, penyayang & lemah lembut, 
-romantik dlm percintaan, 
-mudah terusik hati & cemburu, 
-ambil berat tentang org lain, 
-suka kegiatan luar, 
-org yg adil, 
-boros & mudah dipengaruhi persekitaran, 
-mudah patah semangat. 

** HAHA! kebanyakkannya betul la kan wahai Octoberian?? lagi2 yang 'cantik luar dalam tu'. bkn aku ckp tau tau. haa. so mana yg negatif tu kite tukar ke positif, mn yg positif kite kekalkannya ye ye. Renung-renungkan dan selamat beramal! ((=

2 comments:

  1. wah..sedar x sedar ko da pandai meluahkan isi hati kau pada global..good job my fren!!!

    ReplyDelete
  2. gnola.thx babe. but sorry, sp ni? sp kah kwn aku yg bernama gnola? eheh

    ReplyDelete

Lagu Jiwa