Sunday, November 21, 2010

20.11.2010 ! !

fUHhh..hela nafas lega sekali lg.
finally aku dah habis exam, dah habis belajar, dah habis degree (insyallah)
hope tiada halangan untuk aku graduate bersama rakan - rakan lain d tahun hadapan nanti.

tapi dalam suka ada duka!
duka nya adalah aku punya last paper macam H.A.R.A.M !
susah atau senang lain cerita
susah jika last minit baru nak sumbat semua ilmu yang belajar satu sem ni kan..
dan senang jika aku fokus fokus dan jadi ulat buku dari awal sem..
Ouhh, sungguh itu bukan aku.
buku? majalah pun bertahun nak habis. surat khabar berkurun nak eja.
itulah. sapa suruh kau berangan nak jadi model kecik kecik dulu ( tipo je ok! )

OK. yang berlalu biarkan berlalu.
Nak ratapi lebih lebih macam wasted, sebab dah ambil and dah jawab pun!
harapan sekarang result biar setimpal dengan usaha keras dimana aku tak tidur lena dan tidur hanya beberapa jam. bangun bangun je kusut masai. demm. tapi tercapai ke harapan aku? huhh
 
DAH dah. sekarang ni macam nak fokus macam macam lak..
sayang aku pada sukan menembak masih menebal bak buku HRM. 
tapi harapan untuk terus kekal dalam team macam nipisss je mcm buih teh tarik 
bismillah tu.
sebab apa? sebab salah aku juga. tak tembak bagus bagus. pastu kasi qualified komanwel, asean games, apatah lagi olimpic games. 
minat mmg masih ada, tapi bakat semakin malap dan hilang. hu hu hu. mana kau lari hah. aku rindu nak jadi bagus seperti dulu. sangat!

Jika tiada rejeki dalam menembak, hope ada lah rejeki di tempat lain kan kan kan. =)
sudah masa untuk berdikari dan kumpul harta sendiri. tak boleh manja manja dah. euw! (tapi jika sesak PAMA sedia membantu. keh keh keh)

time untuk hantar resume di merata-rata tempat..
semoga gambar berukuran pasport ku bikin bakal majikan ku cairrr. eheh

OK ok..

Lets pray for our own GOOD. bismillah....

2 comments:

Lagu Jiwa