Sunday, November 14, 2010

I'm Not Lesbian. Silly!

Sedang aku on9, tiba tiba inbox FB ku di ketuk oleh rakan ku pudin dengan memberitahu sesuatu yang hampir buat aku pengsan di pagi buta.

Ada makhluk tuhan yang admirer or adore aku buat page aku, wajahku, namaku di laman web lesbian! 

OMG, dah tentu aku bernafsu dengan LELAKI sahaja. Ngokk!

Kalau perempuan cantik depan mata pun, aku suka tengok sebab cantik ciptaan Nya. That's all. Lagi - lagi bila aku tengok cermin, haihh lagi la cantik ciptaan Tuhan. hik hik hik.

Btw, perkara ini buat bulu idong aku terbakar sedikit. pagi pagi dah maki orang. haiya. perkara yang aku tak mahu, iaitu di 'duplicate' telah terjadi. huk huk huk

Siapa manusia tu? Kenapa dia buat camtu? Dengki? Sakit Hati? 

Aduhh.. aku pun tak tahu. hope dapat tahu. 

So, kepada rakan rakan sekalian, berhati hati di alam maya. BAHAYA sgt!

Ni link dia. saja nak kongsi betapa famous nya aku. Wah Wah Wah.


Dear my admirer,
Thanks for making me famous. But damn u!

No comments:

Post a Comment

Lagu Jiwa